My Passion


Jonas Brothers - When You Look Me In The Eyes

Wednesday, May 9, 2007

Yehh dah dapat ~~~

yuhuu akhirnya.
dapat gak aku chord lagu "its not over" by chris daughtry.

mlm selasa hari tu (sikalang balu mau celita ka?haih~~~) aku lepak2 ngan fay(member kenal dr Colfest) kat kedai "kuning". die la bgtau aku kedai tu nama "kuning". dah agak lama aku kat mlk ni baru skang aku perasaan kedai tu sememangnya "kuning". ahhaks ~~~

ok cerita nye bermula begini.
aku pinjam guitar si fay ni.pastu mlm selasa lepas la baru la leh bg die blk setelah satu minggu kat umah aku. takut gak aku nak simpan lama2 kan? so ade chance terus bg blk la.
sampai jer kat kedai kuning tu, ade lah member2 die yg aku kenal2 gak mase kat Colfest dulu. then bersembang la. tp apekan daya dah kalau depan mata guitar + org yg pandai main guitar pun ramai kecuali aku. bukak lagu la mlm tu. pastu kalau tak salah aku member sorg ni nama megat kot klau aku tak silap. dia la ajar aku chord lagu its not over. thanks weih. aku mmg dah gila lama dah lagu tu cume aku malas nak cari chord die + takde org nak ajar.so mlm tu die bukak lagu tu, aku pun melalak la (tp tak la melalak sampai suma kat kedai tu tgk.just skit2 jer :D )

*betapa kuno nye aku bila aku dpt tau yg daughtry ni dulu rupanya one of the contestants kat american idol. dah dekat 70% aku menghapal lagu die baru aku tau. haih~~~. aku mmg tau die ni dr AI dulu tp aku tak perasan rupenya die yg nyanyi "its not over" ni. sengal gila aku.

hbs mkn je kat kedai kuning tu, diorg ajak lepak kat tgh padang depan EP tp bermeja dan kerusi la. so mlm tu start cerita hantu, pastu sambung ttg kes2 yg tak betul kat EP ngan BBU. ade gak cerita ttg lagu2. aku lupa mamat sorg ni nama die ape ntah, die tanye aku "kau layan dangdut tak?". aku terus bukak mulut nyanyi lagu amelina. kekekek agak nak tergelak gak la aku nyanyi dangdut. haahhah.
then ape lg dah tanah lapang kat situ suma pakat nyanyi sama la kalau ade lagu yg sama2 tau. tp yg memekak aku la. sbb aku ni feeling tak kene tempat skit. ade chance je mesti melalak la. hahahah. mintak maaf la kat sesapa yg rase macam ade terdengar jeritan tgh mlm pada mlm selasa tu.bukan jeritan hantu tau, tu jeritan aku yg tak kena tempat. sorry people. :P

malam tu ade la dlm 4 -5 org lepak skali. tp ape2 pun thanks to the man who taught me the chord for chris daughtry's song. thanks man. aku mmg tggu time org nak ajar jer.

akhir kate, sampai skang aku bagai nak rak melalak kat umah dan dimana2 saje lagu its not over itu. sampai kan housemates aku sume jerit "weih dah la,memekak jer tiap2 hari".

hahahhaha sorry guys, tp kalau aku dah feel gila mintak maaf la "bo layan" la lu olang.
kekekeke sekian.


azhan (akhirnya "its not over")

2 comments:

Anonymous said...

sorry naik lorry argh !

@2hunt said...

then kalau mintak maaf camne?
gi AF ker?

kakakak :P