My Passion


Jonas Brothers - When You Look Me In The Eyes

Friday, May 4, 2007

thanks miss ~~~ (updated one)

terima kasih byk2 kat sesapa yg bace blog aku ni.aku terharu dgn berterima kasih kat sesapa yg rase aku patut di nasihati sebegini.ini adalah perbualan (chatting kat YM) antara aku ngan satu bekas lecturer aku kat CADP skang ni.aku takleh nak mentionkan nama die nanti kena saman lak.kekekek main2 jer miss. :D

miss C: read ur blog
miss C: boleh comment?
azhanrosli: hahahah sorry miss kalau sy ni terlampau la plak..dipersilakan... :D
BUZZ!!!
azhanrosli: miss dipersilankan..
azhanrosli: *sila
miss C: give 15min
azhanrosli: hmm miss,sy sbenarnye nak g mkn,u just paste what ever u want dlm msg u nanti.lepas sy blk dr mkn sy bls msg miss k.sorry miss dah nak kluar dah ni sbenarnye.tp miss kena bg comment gak tau.thanks miss.. :D
(time ni aku nak g mkn ngan housemate aku.heheh sorry miss terpaksa tinggalkan miss lak)
miss C: kenaper suka mempersalahkan diri selalu???
miss C: kenaper selalu sgt merendahkan diri
miss C: u should at least tulis something happy happening, weird,,,sad mende lain
miss C: selain dari diri sendiri, memperslaahkan diri sendiri, merendahkan diri sendiri
miss C: as what we are told, no body perfect..we tend to make mistakes...so
miss C: once u know, think of a solution n ovrcomes it.....kekadang tu bukan salah kita..dah perangai org tu mcm tuu
miss C: we can't satisfy our friends or people around us
miss C: what u need to do is think forward...
miss C: as what people will say, concentrate on the future, look back when it is meant to point what we have done so that we can concertrate on the present
azhanrosli: terima kasih byk2 miss,sy tau sy mmg selalu pikir benda yg tak betul skit.tp dgn kata2 dr miss ni la sy boleh improvekan diri saya.thanks bebyk miss.sbb sy tau miss diantara org yg agak concern la kat ape yg sy buat samada di internet or in real life situation.thanks bebyk miss.insya'allah sy akan memperbaiki ape yg patut utk kesenangan diri sy dan org lain.terima kasih byk2, sy pun taktau nak ckp ape lg sbb miss mmg concern ttg sy.thanks bebyk miss.klau ade mase nanti kita g minum2 eh,my treat.ok?thanks miss... :)

ini lah ape yg aku ngan bekas lecturer aku kat diploma dulu bersembang.walaupun skejap tp mmg bermakna gila la sbb ade gak lecturer yg concern ttg aku.thanks miss.mungkin betul ape yg miss ckp tu "think of a solution n ovrcomes it".sy dah try dah jalan penyelesaian die tp maybe bukan nasib sy utk settle kan masalah ni. "we can't satisfy our friends or people around us", kadang2 betul gak kita takleh nak puaskan hati org bila kita ngan diorg kan?tp aku akan cuba utk senangkan hati org selagi aku boleh.dan aku perlukan peluang dr korg utk aku perbaiki ape yg patut utk diterima ramai. "as what people will say, concentrate on the future, look back when it is meant to point what we have done so that we can concertrate on the present", ni lak ape yg aku patut buat skang.dan aku berterima kasih la kat miss ni sbb die jer yg selalu "sound" aku ape yg aku patut buat bila aku dlm sesuatu masalah yg aku tak mahu lgsg berlaku.tak lupa gak kat sesapa yg pernah nasihatkan aku,thanks byk2 kat korg suma dan insya'allah sedikit demi sedikit aku akan berubah supaya aku tak lg dibelenggu oleh masalah yg sepatutnye aku leh handle dgn sempurna.terima kasih byk2 kepada miss dan yg lain juga.


*ade update skit dr miss C ngan aku

azhanrosli: hah miss,sy post kan blog baru tau.so refresh la page blog tu.nanti mesti miss marah sy nyer klau miss dah hbs bace nanti.kekekek
miss C: :)) <-- die gelak terbahak2
miss C: lastly...selalu la dekati diri dgn Allah SWT
miss C: doa mintak berikan petunjuk, dll
azhanrosli: heheh baik miss...sy nak update baru lak ni. :D
miss C: kita sebagai seorg muslim, aper aper masalah, kesusahan dan kesenangan, kene mintak pertolongan dari Allah, supaya dpt memberi kita petunjuk....all comes back to basic
miss C: alquran sebagai petunjuk
miss C: :P

jd thanks byk2 kat miss. "kita sebagai seorg muslim, aper aper masalah, kesusahan dan kesenangan, kene mintak pertolongan dari Allah, supaya dpt memberi kita petunjuk....all comes back to basic", aku berharap mendapat petunjuk dan keampunan dr Allah sbb aku tau aku byk buat salah dan dosa.dan aku percaya ini adalah salah satu balasan atas perbuatan yg aku pernah buat dulu.

2 comments:

MatSyuMiya said...

hehe..i guess she's right..knocked some sense into my head too reading what she wrote..teehehe..

@2hunt said...

thanks.
ni mesti kes takde keje + free time + nak mengomen.tuh yg baru comment my blog kan?
kakakaka...
as what she have told me before.thanks for the comment syu[g]haz