My Passion


Jonas Brothers - When You Look Me In The Eyes

Tuesday, September 4, 2007

HP baru mak aku LG KG271


ni la hp baru mak aku LG KG271.
aku g low yat ahad hari tu temankan kwn aku nak beli hp sony ericson w660i yg berharga melepasi RM1000 la. aku baru nak belikan mak aku motorola V3x tp mak aku tgh sesak nak guna hp skang sbb hp lama dia dah hilang pastuh dia nak buat business tak dpt contact org, so dia suruh la aku beli dulu ape2 hp yg harga RM200.
pergi la aku ke low yat menemani kwn aku sambil membeli hp utk mak aku yg hanya berharga RM199.

fungsi dia:
*FM radio
*Colour screen
*polyphonic sound
*Loud speaker

tu jer la kot yg aku nampak kat hp tu :D
tp mak aku kata, "nanti kalau ade duit kita beli la yg baru plak.sbb skang ni mama nak guna utk business dulu. nanti kalau org nak call tak dpt carik mama plak".
so aku pun ye kan je la. yg aku lak ntah bila la nak beli hp baru. duit ptptn tak masuk lg.
haih~~~

Azhan ( nanti an belikan hp yg lg canggih dr ni utk mama ) :P

22 comments:

Anonymous said...

AZHAN KAYA !

Anonymous said...

azhan beli laa aku topup!!

en_me said...

nk guna duit ptptn utk beli hanset canggih? fuyoh! abis, bila nak bayar balik duit ptptn itu? ikikiki, gurau2 je bro! jgn mare k..

@2hunt said...

amir:
aku mana kaya la.tuh hp duit mak aku kot.

ije:
aku sendiri pun tak lepas nak beli lg. :D

yginsaf:
sbenarnye duit ptptn tu ade le lebih skit.so nk guna utk keperluan la. :D
saya marah la.kita semua equal.
no worries la. :D

p/s,
leh sy tau "yginsaf" ni dr mana dan apa la nama beliau?tidak ketahuan sy dibuatnye. :D

Anonymous said...

i like to be anonymous.. but u can callme kushairi..

@2hunt said...

hye kushairi.
keje dah kan?dah ade anak binik?
hahahaha gurau jer bro.
mana tau blog ni eh?
thanks sbb nk gak jenguk2 :D

Anonymous said...

blah arr..aku tau ko da aim Sony Ericsson K810i..kan ?..tayah laaa..aku housemate kau..aku tau..

@2hunt said...

amir:
hahah kau tau eh? :P

Anonymous said...

oyy duit ptptn utk keperluan pembelajaran bukan utk mencoli opss menjoli di sana sini..bleh plak tersalah type eheh :P
~ptptn kalu ade lebih xleh return balik ke kat dorang? sbb rugi kat interest..

azhan, ada usha m.mobile x? brapa ha? cambest je ada Azan..bukan azhan k..

@2hunt said...

afiq:
aku guna duit skit tu utk keperluan aku la.sbb utk menyenangkan aku :D
m.mobile aku tak pasti brape la.
tp mmg agk murah dr hp biasa la.namun kuality amat la ketidakpuasan. :(

Anonymous said...

owh begitu..kesiannya m.mobile. produk malaysia ni slalu je ade yg berketidakpuasan, harap suatu hari nnt superb.. insyaAllah

@2hunt said...

insya'allah :D
tp aku kagum la sbb masih bertahan dipasaran.harap2 m.mobile leh jd satu company hp yg besar macam sony ericson.
sbb mase mula2 SE dulu pun org taknak beli,namun skang semua nye mahukan dan gila akan SE.

insya'allah...

Anonymous said...

beli lah barangan buatan malaysia..
menguntung kan ekonomi negara..
sbb tuh japan n korea leh maju..
rakyat dipaksa beli barangan sendiri..

@2hunt said...

ije:
ko pakai seluar jenama apa?
ko pakai hp jenama apa?
ko pakai baju jenama apa?
ko pakai laptop jenama apa?
ko pakai seluar dalam jenama apa?
ko pakai wallet jenama apa?

:P

Anonymous said...

seluar made in bkt mertajam
hp made in penang
baju made in kluang
laptop made in cyberjaya
boxer made in batu pahat
wallet made in bagan serai

hahaha!!

@2hunt said...

hahhaaha itu semua dusta belaka bukan?
kekekekek :P

weih tak blk hometown ker?
gd luck datacom isnin ni nanti.
and thanks call aku smalam tanyekan ttg aku.sorry aku tak bgtau.just nk make sure pegi final baru leh bgtau org :D

Anonymous said...

blah arr..aku slalu sokong ko..
camnih laa member..

@2hunt said...

ok andai kate la aku bgtau kat sume org,then camne kalau aku tak masuk final?
sbb skang ni aku tak masuk final pun,huhuhu.
tp aku tau yg kau mmg sokong aku.
thanks for ur support :D

Anonymous said...

x msk final?
what happened azhan?
ko silap pilih lagu kot?
come on bro...

@2hunt said...

rezeki masing2 nk buat camne
:D
xpe la.
aku redha..
huhuhu~~~

thanks weih concern ngan aku.

Anonymous said...

hehehhe...mesti!
member mesti support member..
walau di mana anda berada..
"ku bersammu"...(sebut dgn irama dr iklan digi)

@2hunt said...

sengal ludin kau ni ijam.hahahhaha
(takde kena mengena ngan org yg bernama ludin) :P