My Passion


Jonas Brothers - When You Look Me In The Eyes

Saturday, April 28, 2007

Gila slack aku nyanyi td

ape la nak jadi ngan aku ni.
nyanyi pun dah tak betul dah.
dah la org invite kita tp performed tak bgs lak.haih~~~
sorry la kat sesape yg rase sy ni mmg tak besh utk menyanyi,sy tau sy mmg tak bgs pun dlm bidang nak mempersembahkan ni.
sorry again,,,,,,,

1st song,
konon nak nyanyi lagu innuendo - ratu hati.
tp mmg nyanyi dgn lirik yg tunggang langgang sbb tak hafal lgsg.mak haih,gila tak best aku ni.
pastuh leh lak siap bukak lirik depan org tgh nyanyi tu.haih~~~
yg best lg,org dah tgk camtu terus diorg sembang2 ngan member2 diorg.hahahh terasa diri aku ni dipinggirkan buat sementara waktu.haahah~~~

2nd song,
blue & elton john - sorry seems to be the hardest word.
boleh lak takde org jaga sound system time dah hbs first lagu tu.so dlm cd yg aku bg tu ade lagu kedua iaitu lagu ni la.hmm ape lagi dah start lagu tuh takkan aku nak suruh stop kan?
nasib baik la aku hafal skit2 lirik tu sbb last time competition Colfest Idol aku nyanyi lagu tu.
tu pun leh terlupa first verse nyanyi yg second verse nyer.sengal tul aku.
tp time tu org ade pandang gak la.sbb diorg tau kot lagu tuh.aku pun mcm biasa la,mmg kaki kaku kat depan org time nyanyi.so mmg tak bergerak lgsg aku mase nyanyi lagu tu.

then after performances to,mr afizan (lect digital system aku sem ni) suruh aku perform dlm kelas die nanti next week.aku igtkan de main2 jer.tp skali die jawab lak "awk pun kenal sy kan?kalau sy ckp sy buatkan?".mampus aku kali ni.tolong la mintak2 die main2 jer.jgn la jd benda tu.dah la tak pandai menyanyi aku ni,kang skali slack seumur hidup org akan igt "la ni ker mamat yg perasan pandai menyanyi tu?".haih~~~

akhir skali,semua yg "tertinggal" kat venue tu nyanyi ramai2 lagu permata dunia(mmu anthem) tanpa music.sbb aku suruh diorg nyanyi.kakakakak :D

so kitorg pun blk la dlm kul 11.++pm atau 12.++am kot?naik bus.

*lupa nak bgtau,dinner tu kat BayView(hotel yg baru naik opposite Renaissance klau dr ayer keroh)

Azhan(regretting my actions)

No comments: