My Passion


Jonas Brothers - When You Look Me In The Eyes

Tuesday, April 24, 2007

aku mmg bodoh !!!!

haih~~~
ape la nasib aku ni.aku ni mmg jenis yg byk mulut skit.
niat mmg slalu nak buat baik kat org,tp kengkadang aku mmg out of the limit.
haih~~~

salah satu kelemahan aku ni la,aku tak sedar sampai mana aku patut ckp atau aku patut stop.
sebab mmg betul la,takkan org nak suruh kita stop je kan masa kita bersembang?
so this is my big problem la.i cant notice that I'm out of the limit or not.
kepada sesapa yg aku pernah sakitkan hati atau korg terasa ape yg aku pernah buat sbelum ni.
aku betul2 mintak maaf.dan aku perlu lg belaja dan betulkan kelemahan aku ni.
haih~~~
















ape la aku patut buat kalau nak bg org senang ngan aku?i mean the proper way how to communicate with people.sometimes i can control n sometimes i cant.kadang2 aku nak nangis gak sbb tersilap ckp ngan terlebih ape yg sepatutnye.aku mmg taktau nak buat ape lg dah.kalau aku asik kate sorry jer nanti org tak senang lak.then kalau aku biarkan jer tkt diorg kate aku tak amik kisah lak.

how shud i act to turn back the situation as it was?

haih~~~
aku mintak maaf lg skali kepada semua kalau aku ade tersilap ckp atau terlebih drpd apa yg sepatutnya.bukan niat aku nak main2kan keadaan,tp niat aku nak beramah mesra dan aku tau aku tersilap lg.maaf kan aku.














aku menyesal sgt dgn ape yg aku dah buat kalau aku ni byk mulut sgt.just want to tell u guys that i'll try my best to be what people can accept when i'm around them.

I'M SORRY~~~

No comments: