My Passion


Jonas Brothers - When You Look Me In The Eyes

Sunday, February 24, 2008

Jumper






aku baru g tengok movie ni tadi ngan kawan2 aku. agak best ar cerita ni walaupun aku dah lama tau org lain dah tgk movie ni. tapi aku jenis akan comment or post blog about movies bila aku dah tengok trailer tu atau tonton movie tu.

cerita ni tentang budak lelaki yang pertama kalinya leh ala2 teleport la masa dia berumur 5 tahun. tapi die start perasan die leh kawal power die tuh masa umur 15 tahun. mak die tinggal kan die masa dia umur 5 tahun. dan dari situ bapak die yg jaga die dan die rasa bapak die tu kurang cukup baik la kat die. so bila dia tau die leh control power tu masa umur 15, die pun lari umah la dan buat la apa yang patut sampai lepas 8 tahun kemudian, die jumpe la orang2 yang nak bunuh dan tolong dia. so selebihnya korg kena tgk sendiri la cerita die. kalau korg dah tgk ok la. kalau belum g la tengok. :D

aku tulis post ni sebab cerita ni bawak satu idea baru dlm perfileman. walaupun macam karut, still die leh bawak cerita ni untuk tontonan umum la. cerita die tak berat sangat dan boleh la ditonton untuk layan kan. :D

so ape lagi rakan2 yg belum tgk, g la tgk sementara pawagam masih mainkan filem ni. :D

Azhan ( layan worr cerita ni ) :D

13 comments:

Anonymous said...

tunggu torrent je la..

Anonymous said...

tak ajak pon..

Anonymous said...

tula.. x ajak pong.. sedih la camni..

Preity Angel... said...

Hey I like ur blog... but can't understand a word.. but I love that song which is on ur blog

cool keeep it up

Anonymous said...

lord n hubsville :
ala,kami pegi macam tu je.tak plan apa2 pun.tau2 je terus sampai dan tonton cerita tu. :D
sorry k...next time ok.

:D

Anonymous said...

angel :

hye there.u came back. :D
thanks for coming back. i'm sorry that i didnt use english much in my blog.but i'll try to write in english later. :D

the song title is Bleeding Love from Leona Lewis. i love the song also.

:D

Anonymous said...

tak ajak pon :(

Anonymous said...

fulamak!! prity zinta la ske blog azhan.. pewiit

@2hunt said...

amir:
ape jadah tak ajak.kau pun skali g ngan aku.kang ada yg kena sekeh tahap mahakarya kang? :P

lord:
die suka preity zinta la.bukan die yg preity zinta.apala~~~~
:D

akuadi said...

hiro nakamura lagi best

Anonymous said...

ni cerita jumper.bukan series hero.

Anonymous said...

aku saja ja melawak, duk pki serious napa? huhu nk bg ko kembang idung ja :P

Anonymous said...

ye la.
sapa la aku yg nk diajak.
:(