My Passion


Jonas Brothers - When You Look Me In The Eyes

Monday, February 18, 2008

Ghost on 8TV




Series dr 8TV. lagi sekali tahniah la 8TV dapat buat series yg agak bagus dan boleh dibanggakan la. aku pun bukan jenis yang tgk cerita 'buatan' Malaysians. tapi kali ni aku salute dan aku siap feeling masa tgk series ni. dari cinematography, editing, actors, storyline, music, memang ni diantara series TV malaysia yang aku salute gila2 la.

korang kena gak la bukak 8TV dan tgk series ni. tapi aku mintak maaf sebab aku pun taktau pukul brapa dan hari apa series ni ditayangkan. tapi kalau korang nak tengok balik dari first episode, korang boleh la ke www.8tv.com.my - Ghost
kat situ korang leh start balik dr first episode kalau korang dah terlepas. aku pun baru start tgk. memang puas hati la hasil kerja kali ni.

Pelakon:
- Nazrudin Rahman
- Cheryl Samad ( i love her~~~~)
- Carmen Soo
- Reefa
- Razif hashim

Penerbit Eksekutif (diantara otai2 yg pernah buat series best)
- Ng Ping Ho
- Anne Low

asal aku start tengok series ni? satu, sebab ada Cheryl Samad. diantara artist malaysia yg aku minat gila. kedua, sebab penerbit eksekutif series ni iaitu Ng Ping Ho dan Anne Low. diantara penerbit/pengarah yg pernah buat series best kat malaysia ni. so harap korg leh la take a look first and then kritik la apa yg patut atau tak. :D

Azhan ( layan siot series ni.) :D

16 comments:

GadiS HebaT said...

wohooo~~~~
cite Ghost nih mmg besh!!!
Saya pun tatau cite nih ade mulanya smpai la adik saya btau.
Dia minat gile kat Naz tu.
Tv kat hostel MMU nih agk bengong, so saya hanya dpt tgk kat website 8tv tu je laaa...
huhuhuhu~~

Anonymous said...

huhu citer Ghost ni at 8tv Sunday at 10pm.. heheh

this sunday dah Episod 3 ...
so jgn ketinggalan if u really like Cheryl samad hehe

@2hunt said...

gadis hebat:

hoohoh bagus la sebab ada geng yg leh layan cerita Ghost ngan saya.hahahha.
bagus gak kan 8TV buat streaming video kat page dia.leh la kita tgk blk kalau terlepas kat tv kan?hehehhe
and thanks for the comments anyway :D

@2hunt said...

ms.whatever :
owh ok,thanks for the info.heheheh
i thot this coming sunday is episode 4?
bcoz they put the 3rd episode already in the 8tv website.tapi takpa la.asal kan i dah tengok dah 3rd episode tu.huhuuh
thanks for the comment n the info. :D

Anonymous said...

jap.. ek ep4 hehe.. sy pun dah x igt..heheh

tp yg pasti this sunday hehehe

@2hunt said...

ms.whatever :

heehh takpe.apa2 pun thanks la bgtau bila slot series tu.kalau tak,memang kena bukak 8tv.com.my je la.haaha
:D

Anonymous said...

huhu..mesti tgk..sambil tu baru tgh layan cete the witch...best gak...hahah...

@2hunt said...

anonymous:

thanks for the share.sapa ek ni?
rasanya selalu dah bagitau suruh letak nama atleast.boleh la kami kenal sapa la empunya comment ni kan? :D

heheh.takpa la.apa2 pun thanks for dropping by and hope,u'll come again for the next post :D

Preity Angel... said...

Hi Dear,

Thats very nice post you wrote,

I like your blog...

Preity

@2hunt said...

angel :
thanks for dropping by and leave a comment here. hope u can come again next time. :D

Anonymous said...

aku ske manjalara, spaQ, skang Bella huhu sume layan je..

aii bang baru nk minat tggk cite malaysia ke?

@2hunt said...

Lord :
series yg kau listkan tu aku tak layan.ntah kenapa.kan aku cakap.just certain series je aku layan.macam yg kau listkan aku tak layan.hahahah :P

thanks for the comment. :D

Anonymous said...

haa ko mmg dikalangan org2 yg rugi azhan eheh :P

@2hunt said...

lord :
hahah sampai hati kau kata aku dikalangan orang2 yang rugi? :P

Anonymous said...

yela rugi la tak layan cite melayu yg best di tv tu eheh :D

@2hunt said...

hahahh yelar.aku mengaku la.
:D