My Passion


Jonas Brothers - When You Look Me In The Eyes

Saturday, August 18, 2007

Amir Hanif thanks for the support.

gila la hosmet aku sorg ni.
dia support aku dr dulu sampai skang.
aku masuk mana2 singing competition pun dia sanggup berhabis duit utk dtg dan tgk aku perform. thanks once again amir.
amir ni diantara hosmet aku yg skang kat melaka. so kepada hosmet2 lain spt omar, azri, fendi, nazwan, salim, shamil, adib, terima kasih juga diberikan kepada anda semua sbb support saya sehingga skang.

dan kepada yg lain kat luar sana maafkan saya jika saya tak dpt nak "meng-list-kan" nama2 anda. tapi anda tau la sape anda semua. terima kasih atas segala pertolongan dan dorongan. Ceewwaaahhh~~~~ :P

love u guys.


Azhan (sorry amir aku x letak nama kau sbelum ni)

6 comments:

Anonymous said...

akademik pun kne no. 1 gak pasni..
ko masuk nyanyi ni parents ko tau ke?

@2hunt said...

akademik tu insya'allah aku tgh usahakan.thanks afiq...
mak bapak aku tak pernah tau pun aku pernah msk pertandingan. :D
tp aku pernah tanye la,kalau aku msk camne,diorg kate ok jer. :D

tp yg ni dan yg lepas nye aku tak pernah bgtau lg.takut siut ~~~ :D

Anonymous said...

Congrats Azhan sbb menang...lol...x sangka ko bole nyanyi ekk, tak taw pown~

@2hunt said...

eva:
thanks sbb wish.. :D
aku skit2 jer.tak byk pun. :D
alhamdulillah rezeki dan pemberian tuhan. :D

Anonymous said...

azhan terer nyanyi..ape no phone mak ko..nk ckp tahniah kt dia ada anak terer nyanyi...mueheheh!

@2hunt said...

weih jgn la bgtau mak aku.family aku taktau lg kot.jgn la ugut aku.huhuhu
:(