My Passion


Jonas Brothers - When You Look Me In The Eyes

Tuesday, July 3, 2007

Geng - kata2 aluan dr org les' copaque

ini adalah msg dr shoutbox aku kat tepi ni hah.
saje je nak bg korg nampak skit bila aku post kat sini.
terima kasih kat encik anas_vobee sbb(crew yg buat Geng) die sanggup bukak blog aku dan bg sepatah dua kate utk kita semua tahu serba sedikit ttg animasi "Geng".
thanks man.

2 Jul 07, 16:50
Anas_Voobee:
Hey guys, Anas here from Les' Copaque. Thanks for writing about us and good luck to @2hunt with the song writing. Don't ever let your talent go to waste.
*sbelum ni aku pernah offer nk buatkan lagu utk animasi Geng ni.

2 Jul 07, 16:51
Anas_Voobee:
As for the previous discussion about the Geng title, Geng means, kawan-kawan lah, just like Gang. The international version of the film is entitled Geng: The Adventure Begins tapi for Malaysia it'll be titled "Geng: Misteri Hantu Durian" . Hope you guys sabar for the film release in Malaysia. Kita tengok sama-sama nanti.


pastu ni lak diantara msg2 aku ngan crew2 yg buat Geng kat blog diorg sendiri.

25.06.2007
yo man.kalau aku nak reka lagu utk Geng leh tak?email me ok.thanks.
26.06.2007
actually kita dah ada lagu utk Geng, tp kalau nak contribute silalah email
26.06.2007
hm kat sape sy leh send email?equipment xde kecuali voice recorder je.leh ke?
26.06.2007
nizam@lescopaque.com
26.06.2007
thanks.just want to try.klau tak sedap sorry eh.b4 when if i really wnt to send to u?
28.06.2007
abg nizam,prefer lg lwk ke lg serius?sbb tgk lg tema ito yg nyanyi.mcm cerianye lg je
Nizam
28.06.2007
Ceria dan lawak aa best!! Lagu ito tu untuk satu scene yg special
28.06.2007
hmm ok.sy try je tau dgn gitar dulu.klau ngam hrp geng Geng leh add ape2 nanti.ok? ­
29.06.2007
abg nizam,klau sy nyanyi blk lagu "kau ilhamku" leh x?with my own vrsion la.best tak?
Nizam
29.06.2007
kene tanya manbai. bukan saya
03.07.2007
alo,thanks kat anas sbb reply kat blog aku.x sgka korg apprecite org yg minat Geng eh?aku teruja siot.thanks weih.aku tgh try buat lagu ni tp aku x pndai sgt.just nk berkhidmat under les'copaque. 1day aku nk jenguk korg kat company korg leh tak?please... thnx again. ­
03.07.2007
@2hunt... kalau nak lawat opis boleh... email kami.. kita arrange date
04.07.2007
mediahorizon:so nk email kat sape?this email ke?media_horizon?thanks to u guys.


so buat masa skang ni. ini jelah yg aku masih bincangkan ngan org2 di les' copaque. tp jgn assume yg aku ngan diorg dah ikat kontrak ape2. just skang ni aku nak carik peluang utk dapat bekerjasama dgn diorg. kalau diorg setuju ngan aku, then aku betul2 mengharapkan ia akan terjadi. sbb ntah la, aku tetiba je macam nak jadi part of the Geng . harap2 sesiapa dr les' copaque bace post ni then bg la aku peluang eh. please~~~

*credit to Les' Copaque.

Azhan( yeye ade gak org appreciate ape yg aku nk buat utk diorg. thanks guys)

2 comments:

Anonymous said...

anta je resume, ape susah..

dorang tu pekerja je kut..camne nk layan ko azhan? cuba la contact HR dorang baru la ada deal skit..

Anonymous said...

tu aku tak pasti la.
tp HR diorg pun geng2 diorg gak.
diorg ni kalau nak kira aku rase company yg baru nk naik.
sbb BOS besar diorg je yg berumur sedikit.kekek :D
sorry eh bos les' copaque :D
yg lain sume br lepasan belajar.kebykan nye la. tak sume la.
tp klau betul la leh deal dgn diorg,aku nak meletup ni.wuhuhuhuh :D
harap2 jd la eh onefineday nanti.

*tgh pikir idea nak buat lagu lawak ni :D