My Passion


Jonas Brothers - When You Look Me In The Eyes

Thursday, June 28, 2007

what a situation just now..

sorry bebyk kat sesapa yg terasa kalau sy tak sapa atau say hi td.
ampun maaf dipinta. bukan niat di hati buat2 tak nampak. sy noticed yg korg sume kat blakang sy td. tp mintak maaf lg skali la kalau sy silap ambil tindakan yg terburu2 td.
sy taktau nak jelaskan camne. tp harap korg sume phm la knp sy macam tu td.
mintak maaf lg skali.

bukan salah sesiapa pun dlm hal ni. cume sy jer yg masih tak tau nak menilai mana betul atau salah. harap dimaafkan silap sy ini.

manis berkata, pandai bercakap, petah dlm perbualan, tu sume mgkin sy boleh buat2 kalau sy nak tp alhamdulillah sy masih lg tau mana yg sy patut guna utk berkomunikasi dgn org lain. insya'allah sy takkan buat2 utk mendapat kelebihan atau pun org putih kate take an advantage on other people. kadang2 mgkin org igt kita selalu mcm ni utk menutup kesalahan diri kita yg disebalik nya. tp takpe la kalau org pikir macam tu, takkan kita nak kate die salah. sbb setiap org mempunyai perasaan dan tanggapan mereka sendiri. cuma sy nak bgtau kat semua termasuk yg pikir sy macam tu punya org, mgkin kita tak kenal rapat lg. tp tolong la bg peluang utk kita sama2 mengenali satu sama lain supaya boleh kita buat tanggapan yg betul pada masa yg tepat.

ok la, kang kalau kate byk tkt *Miss C marah aku lak.
tak pun **Shahila QTN nanti die sound aku lg.
* bekas lect aku kat diploma(MMU) dulu. skang die masih mengajar lg.
**salah seorg kwn aku kat MMU yg aku tak kenal sgt tp ambik berat ttg aku.thanks.


jd ape yg sy mintak adalah, ampun maaf dan beri la peluang utk kita semua mengenali satu sama lain dgn lebih dalam.

Azhan ( sorry guys td mase mkn, maafkan sy)

No comments: