My Passion


Jonas Brothers - When You Look Me In The Eyes

Thursday, August 16, 2007

RENTAK07

RENTAK07

Ni adalah post ringkas utk anda semua saksikan/tontonkan/lihatkan/pandangkan/rasakan/bacakan
/nikmatkan/dan segala benda yg boleh anda buat bila anda tau ttg post ini.

bukak link ini utk maklumat lanjut --> RENTAK07

*adalah sebuah pertandingan band dan nyanyian yg akan diadakan pada sabtu ini 18 hb Ogos 2007 bertempat di Dewan Mini Bistari (MITC Melaka) bermula dari 8 malam hingga lewat.





Azhan (pegi jgn tak pegi) :P

8 comments:

Anonymous said...

aku xpegi..sbb time audition gamba aku xda..so what ?..

@2hunt said...

hahahah nvm la amir.
lg pun kau kan busy.aku phm :(

Anonymous said...

lol..emo ker ?..wahaha

Anonymous said...

sorry azhan, aku xleh g la.. just kiriman, semoga berjaya ya.. set dpt no 1!! jgn sekadar cukup mkn eheh..

\o/\o/\o/

GadiS HebaT said...

gud luck~~
sy x leyh nk pegi sbb ade sports carnival street soccer mlm tu kat campus..
ape2 pun,all da best la yer...


-GadiS HebaT-

@2hunt said...

amir:
aku tak emo aih,aku sedih jer..

afiq:
takpe klau tak dpt pegi.support dr korg pun dah mencukupi.thanks...

syaff/gadis hebat:
thanks for the wish.
awk pun all the best gak utk street soccer mlm nanti.kim slm semua yg kenal sy k? :D

| n e o |™ said...

ceh....gua ingatkan sore lunak tuu simpan
naseb baik reti guna pancaindera kurniaan tuhan...
aku xreti nak congratulate org...so, jgn laa m'harap sgt....muahahaha

@2hunt said...

hahah thanks weih neo :P
pape pun aku tau niat baik kau tu nak tgk aku berjaya kan?kekekek :P
thanks again. :D